Regulamin

Regulamin dotyczy zamówień wypieków warsztatu cukierniczo-piekarniczego Dawid Jankowski Wypieki Rzemieślnicze, za pośrednictwem sklepu internetowego w lokalizacji Poznań woj. Wielkopolskie.

I Postanowienia ogólne

I.I Dawid Jankowski Wypieki Rzemieślnicze

jest marką należącą do firmy Klubokawiarnia 239 Dawid Jankowski z siedzibą w Poznaniu ul. Sczanieckiej 10/2 NIP: 7772748564 REGON: 361519700. 

I.II Sklep internetowy 

Sklep internetowy davcake.pl umożliwia zamawianie wypieków z odbiorem w wybranych punktach sprzedaży. 

Wszystkie ceny w ofercie są podane w PLN i zawierają podatek VAT.

I.III Zastosowanie regulaminu 

Złożenie zamówienia przez sklep internetowy jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

III Opisy, zdjęcia i ceny produktów

Zarówno zdjęcia jak i opisy wypieków (będące własnością firmy Klubokawiarnia 239 Dawid Jankowski), mają charakter poglądowy, dołożymy należytej staranności aby pozycja którą zamawiasz wyglądała właśnie tak. Niemniej jednak z uwagi na to, że każdy element jest ręcznie wykonany, zastrzegamy sobie prawo do odstępstwa w wyglądzie zamówionego produktu a także pomiędzy sztukami tego samego produktu.

III. Rejestracja na Stronie Internetowej 

W sklepie DAVCAKE.PL  nie jest wymagana w przypadku gdy chcesz złożyć zamówienie. 

III.I Płatność 

Płatności w naszym sklepie dokonuje się przez bezpieczny system płatności Przelewy24.pl

Nie gromadzimy żadnych danych osobowych o naszych klientach, zwłaszcza informacji o kartach płatniczych lub kartach kredytowych. Płatności internetowe realizowane są przez system Przelewy24 będący własnością firmy PayPro SA https://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

W każdej chwili możesz skorzystać z przypomnienia hasła przy użyciu adresu e-mail użytego w procesie rejestracji.

III.II Ochrona danych osobowych

Twoje dane osobowe/firmowe przetwarzamy wyłącznie w celu realizacji twojego zamówienia i będzie do nich miał dostęp jedynie pracownik zarządzający realizacją zamówień. Twoje dane osobowe nie zastaną udostępnione żadnym innym podmiotom. 

IV Zamówienia składane przez davcake.pl

IV.I Informacje ogólne

Złożenie zamówienia za pośrednictwem davcake.pl oznacza złożenie tzw. oświadczenia woli czyli stanowi ofertę zawarcia umowy -> jest wyrazem twojego zamiaru nabycia od nas produktu, za określoną cenę oraz w wybranym czasie i miejscu. 

Po złożeniu zamówienia zostaniesz poproszony o dokonanie płatności za pośrednictwem serwisu obsługi płatności elektronicznych Przelewy 24 https://www.przelewy24.pl/regulamin.htm

Po złożeniu zamówienia otrzymasz również maila z potwierdzeniem jego złożenia. Taki mail jest generowany automatycznie i nie stanowi naszej oferty sprzedaży ani potwierdzenia przyjęcia Twojej oferty nabycia oznaczonych produktów. Dopiero po zaksięgowaniu przez nas płatności za twoje zamówienie*, otrzymasz na swój adres email potwierdzenie realizacji zamówienia, czyli nasze oświadczenie woli o przyjęciu twojej oferty. 

*warunkiem realizacji zamówienia jest uprzednie dokonanie płatności. 

IV.II Termin realizacji

Każda pozycja oferty ma określoną:

  1. pracochłonność (co oznacza, że warsztat może wykonać tylko ograniczoną ilość pozycji w przeciągu doby), w przypadku zamówień specjalnych i obsługi imprez patrz punkt IV
  2. najbliższy możliwy termin realizacji – określa kiedy najwcześniej od chwili obecnej możemy przygotować dany wypiek (niektóre pozycje wymagają szczególnego zaopatrzenia, bądź skomplikowanej procedury przygotowania). Może się też zdarzyć, że dany dzień ma już wypełnioną ‘pracochłonność’ opisaną w punkcie

IV.III Odbiór zamówienia

Termin

Zrealizowane zamówienie należy odebrać w określonym podczas składania zamówienia terminie.

Zastrzegamy sobie prawo do niewydania wypieku który nie został odebrany we wcześniej określonym terminie. Wypieki które tworzymy są w 100% naturalne przez co nietrwałe. W większości muszą być przechowywane w warunkach chłodniczych (mamy ograniczoną ilość miejsc w chłodziarkach). Nie będziemy również ryzykować wypracowanego przez lata świeżego wypieku, dobrego imienia firmy, wydając produkt ‘na drugi dzień’. Nie będą również zwracane fundusze przelane na poczet realizacji takiego zamówienia.

Prosimy o wyrozumiałość.

Lokalizacja

Zamówienie należy odebrać we właściwej dla złożenia zamówienia lokalizacji, legitymując się dokumentem potwierdzającym tożsamość (zgodnym z kontem przez które złożono zamówienie) lub podając numer zamówienia.

IV.IV Zamówienia specjalne/obsługa imprez

W przypadku niestandardowych lub dużych zamówień prosimy skorzystać z formularza kontaktu. Skontaktujemy się z Państwem i omówimy szczegóły realizacji.

IV.V Sytuacje szczególne

W przypadku gdy z jakichś przyczyn niezależnych od nas nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia, skontaktujemy się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie aby uzgodnić ewentualną modyfikację lub anulowanie zamówienia.

V Polityka Cookies

V.I Definicja

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) – dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu Internetowego. Pliki „cookies” mogą pełnić różnorakie funkcje. Podstawowe z nich to utrzymanie sesji logowania (to jedyne jakie wykorzystujemy), zapamiętywanie preferencji użytkownika oraz dostosowywanie do nich zawartości stron internetowych a także umożliwienie przygotowania statystyk odwiedzin stron internetowych (np.: Google Analitics lub reklamodawców jak np. Facebook).

V.II Jak zablokować cookies?

Domyślnie przeglądarki internetowe zazwyczaj pozwalają na umieszczanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym użytkownika. Zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 21.12.2012 r., poz. 1445) brak zmiany takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat polityki „cookies” serwisu internetowego jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na stosowanie przez serwis plików „cookies”.

Jednocześnie informujemy ze zablokowanie plików cookies uniemożliwi Państwu logowanie w naszym serwisie, a tym samym korzystanie ze sklepu.

VI Reklamacja

Pamiętaj, że przed odbiorem produktu masz możliwość jego sprawdzenia, nie będziemy mogli rozmawiać o reklamacji produktu z pobudek estetycznych gdy wrócisz z nim za jakiś czas, gdyż nie wiemy czy np. w międzyczasie nie przeżył brawurowej jazdy samochodem 

Kiedy reklamacja jest zasadna:

  • gdy otrzymasz produkt inny niż zamawiałeś: np.: zamówiłeś sernik a otrzymałeś szarlotkę.

Jeżeli natomiast zamówiłeś tartę z owocami sezonowymi i otrzymałeś jeżyny zamiast truskawek, bo zabrakło doprecyzowania lub po prostu inne owoce nie były odstępne oraz zabrakło doprecyzowania, nie przysługuje Ci prawo do reklamacji.

  • twoje zamówienie nie zostało zrealizowane w terminie który wybrałeś.
  • jakość produktu odbiega od powszechnie pojmowanych standardów jakości – produkt jest ewidentnie zepsuty i nie nadaje się do spożycia – ten punkt znajduje się w regulaminie w celach informacyjno-prawnych nie oznacza, że tak się może zdarzyć, czy też że czasem tak bywa 😉

W przypadku wystąpienia powyżej opisanych warunków przysługuje Ci rekompensata finansowa ( w rozumieniu zwrotu wpłaconej kwoty za daną pozycję menu), lub wymiana na inny dostępny produkt. Jednocześnie zaznaczamy że odpowiadamy wyłącznie za straty spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązania.

Pamiętaj też że: przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271, z późniejszymi zmianami) – chroni konsumentów, którzy zawali umowę poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, przyznając im prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia wydania rzeczy. 

ale

zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy, jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w wypadkach:

  1. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (czyli zamówienia z realizacją pod danego klienta) 
  2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (produkty nietrwałe). 

VII. Zasady bezpieczeństwa 

VII.I W naszej ofercie znajdują się produkty opisane jako bezglutenowe, w naszej pracowni używamy produktów glutenowych, dlatego pomimo wszelkich starań może zdarzyć się że wyroby bezglutenowe mogą zawierać śladowe ilości glutenu, dlatego niezalecane są nasze wypieki dla osób z dużą skazą pokarmową na gluten bądź, osoby które całkowicie nie mogą przyjmować glutenu.